Saturday, November 28, 2009

dari blog kat friendster aku, nak selit jugak kat sini...

Facebook versus Friendster

Kejayaan ketamadunan kapitalisme-liberal adalah merupakan suatu kejayaan tamadun yang paling pantas sekali berbanding tamadun- tamadun lain..yakni, dalam masa 250 tahun, tamadun kapitalis-liberal berjaya menghasilkan friendster! cantik jugak Watie Elite nie, ni mesti botok & plastik surgeri…tapi persetankan itu semua, yang penting, canteek…eih,
Katriona Ross ni aritu eksiden kan?, nasib baik dapat berlakon balik… haritu,
aku lepak dengan rakan2, depa cakap sekarang facebook paling best, aku mengiyakan.
memang aku akui sebab dulu aku pernah terbaca, mengikut statistik di negara
Negeri2 Bersatu Amerika (United States of America), My Space no1, facebook no2.
kalo ikut pemilik Myspace ini sekarang milik Rupert Murdoch, penyokong kuat zionis, facebook pulak ada kene mengena dengan CIA, betul aritu dlm paper The Star ada cakap. So, CIA ni pun mmg orang kuat polisi Yahudi Zionis Amerika, lantas, aku dgn penuh narsissis dan ego, aku cakap katsini, itu pasal la aku pilih, friendster, paling neutral.. kira aku boykot la Zionist & CIA nie..macam orang kita sekarang tgh boykot barangan Dutch (Belanda) dan Danish (Denmark, bukan Nora Danish la, Prof!), mcm kita boykot Avram Grant & Tal Ben Haim dr Chelsea. tapi kat Malaysia 2 grandmaster Freemason ada kat sini, yang monitor kawasan Thailand, Malaysia & Singapore, Freemason ni pun kawan baik Zionist (yeke jack, mana ko tau, bukti sket?), so, apa yang kawan aku cakap friendster nie pun bakal tak lama…hermm..aku pun rase sependapat dengan dia, korang yg main friendster ini, tak lame lagi, friendster dah tak relevan dah…so,
pendek kan cita, borak malam tu tak habes, sebab ada nightline, balik umah baru
sambung tengok movie tu, Ben affleck memang segak, ending cita tu memang best…the
spies know it all…we need undercover to make the world goes round…eh..ape
aku merepek ni…significant but not relevant

No comments: