Monday, August 31, 2009

Punk Rock....thanks to Rufio

Punk Rock adalah suatu irama muzikal yang tak berapa menarik pada aku...aku tak minat sangat punk rock nie...secara langsungnya..kengkadang bile lepak2 dengan kengkawan mase mude2 dulu, time dengar lagu2 punk rock...aku tak enjoy sangat pun, tapi sebab nak jaga kawan, aku cakap ler lagu tu best..aku layan grunge dulu2 pun kire oke2 gitu jer.. biasak laa,,hipokrit sket..kite sume kan mikro bisnesman and politician mini....hehehe...aku ni jenisnya minat yang berat2, keras2...macam tongkat ali.. Ozzy Osbourne, Iron Maiden, dan heavy metal pun aku tak berapa minat sgt sebenarnya..dah tua2 sket nie..baru bleh layan..tapi Judas Priest memang best..apepun.. aku minat yang laju, keras, dan tak faham di sebut..macam abstrak, dan simbolik jaaa...laju dan cepat macam takda seni kut..sebab aku pun bukan berseni sangat...ermm..nak di jadikan cerita, time muda2 dulu, aku pernah terbaca dalam satu fanzine, kalau tak silap Cronically Donut (JB), ada satu interview dengan sebuah kugiran punk rock..dekat last2 interview tu depa kata yang "Rufio is the best punk rock in the world"...punye lah lama aku baca interview tu..ingat ada 7 ke 8 tahun lepas, sekarang baru aku sempat dengar band Rufio nie..dan dengan bernafsu aku cakap Rufio memang de best..ahahha..sampai time nulis artikel nie, aku tengah layan lagu depa...aku ingat Rufio lah band punk rock yang aku suke..ingat last time aku suka band punk rock Bad Religion kut..huhuhu... ENJOY...

No comments: